Prostie, incompetenta, hotie, birocratie excesiva…..

Astazi dimineata in metrou, spre surprinderea mea, m-a abordat un domn(prezentabil) dupa ce citisem amandoi o stire despre titlurile de stat afisata pe monitoarele din statiile de metrou.

Timp de 3 statii, cat am calatorit impreuna, am ajuns sa discutam despre infrastructura jalnica din tara noastra draga. Eu mi-am expus iarasi teoria precum ca infrastructura foarte proasta de la noi e cauzata si de piedicile puse de Marile Puteri care au interes sa nu ridicam prea mult capul din mocirla, iar el mi-a raspuns ca nu este deloc asa, totul este datorat proiectelor proaste si insusirilor enumerate de mine in titlu. Mi-am argumentat punctul de vedere, dar cand a plecat a spus ceva ce m-a pus pe ganduri: „crede-ma ca stiu ce vorbesc, 7 ani am facut parte din MT”.

Romania mereu surprinzatoare!!! O sa-mi reanalizez teoria, desi parca refuz sa cred „ultimile noutati”. Revin cu concluzii.

P.S: Pe langa traficul infernal, uite inca un motiv bun sa lasi masina acasa si sa folosesti mijloacele de transport in comun: afli chestii noi.

2 Responses to Prostie, incompetenta, hotie, birocratie excesiva…..

  1. Uffy spune:

    Ce inseamna MT?

  2. sisokoki spune:

    Ministerul Transporturilor

Lasă un comentariu