Ipoteza:
- De la Pacii pana la Gara de N. 2,5h pe ceas(si nu era nici ora de varf)
- Din carburanti statul isi trage o mare parte a veniturilor (accize, impozite, taxe)
- Doar 2-3 artere principale sunt aglomerate si acestea sunt gatuite de niste semafoare prost setate si sincronizate
- Solutiile pentru rezolvarea acestor probleme cu semafoarele nu sunt complicate sau costisitoare
- Politistii pusi pe traseu nu sunt la locurile de gatuire, ci la intersectiile din mijlocul coloanei unde rolul lor este ca frectia la piciorul de lemn.
Concluzia:
- Statul roman are interes ca traficul actual sa persiste cat mai mult avand in vedere ipoteza actuala.
Evident, putem considera acesta problema o axioma. Si iarasi evident, aici interesele nu sunt numai ale statului(altfel chiar e de neinteles de ce nu se misca nimic in acest sens).
PS: Si chestiunea traficului garantat e un lucru care poate fi administrat doar intern(asta ca sa-mi fac iar damblaua cu ideea mea ca suntem impiedicati din exterior in unele probleme interne).