Nu vroiam sa public postul asta…

…dar fiindca tot am pierdut timpul scriind mizeria(o am de ceva timp scrisa) i-am dat drumul. Si pentru ca eram nehotarat in a o posta am zis nici sa nu-mi ocupe mult spatiu. 😛

Platiti si cu toate astea beneficiati de servicii proaste? Nu va resemnati, nu acceptati, ci reclamati! O reclamatie e adevarat ca nu schimba nimic, 100 in schimb pot ridica macar un semn de intrebare. Nu va resemnati, nu acceptati pentru atunci asa va veti obisnui si o sa vi se para normal…

Aveti dreptate, nu sunteti ascultat si e resplatita inechitatea? Nu va pierdeti rabdarea, luptati, dreptatea si adevarul vor iesi la iveala. Voi veti fi cei care veti izbandi, voi, cei care detineti adevarul!

Munciti cel mai mult si sunteti platiti mai prost ca altii care o “freaca”? Nu stati si asteptati sa pice din cer rasplata, mergeti si spuneti-va punctul de vedere, argumentati si contra-argumentati ceea meritati si ceea nu meritati. Amenintati daca e nevoie! O “frecati”? Atunci apucati-va de treaba. Nu o sa o intindeti mult asa…

Aveti idei si nu sunteti avansat/ascultat/promovat? Nu renuntati, ganditi in continuare, inventati, incercati orice mijloace sa va promovati ceea ce credeti.

Asisitati la nedreptati/furturi/favorizari si complicitati? Reclamati, nu stati!

Iubiti, dar nu sunteti iubit? Nu disperati, iubirea e cel mai frumos lucru care vi se poate intampla. Soarele va iesi pe strada oricaruia care iubeste.

Ganditi, lucrati, iubiti, credeti, comentati, optimizati, argumentati, eficientizati, cautati, incercati, comunicati, reclamati, nu stati, nu asteptati, nu somati….

Lasă un comentariu